Při příjezdu na místo hořela celá souprava, tzn. tahač i plně naložený návěs. V průběhu požáru došlo k destrukci návěsu a k rozsypání převážených melounů na dálnici.
Zároveň byla poškozena palivová nádrž a hořící nafta zasáhla i do směru na Brno, neunikla však mimo dálniční těleso. Během pěti minut od příjezdu první cisterny hasiči dostali požár pod kontrolu pomocí dvou proudů C52 a jednoho vysokotlakého.
Na dálnici D8 hořel kamion převážející zeleninu. Dálnice byla neprůjezdná
Naneštěstí požár vznikl v jednom z rekonstruovaných úseků, kde je doprava v obou směrech převedena do levého dálničního pásu (směr Praha). Dálnice proto musela být po dobu zásahu zcela uzavřena.
Požárem vznikla škoda 1,5 milionu korun, příčinou byla technická závada v motorovém prostoru – konkrétně únik paliva a jeho následné vznícení na rozpálené části.