Přitom srazila kovový sloup mezi kolejemi a vykolejila předními i zadními koly. V osobáku se zranil řidič středního věku, kterého pak hasiči vyprošťovali, a starší spolujezdkyně, v tramvaji se zranila jedna žena.
Po úspěšném vyproštění zraněného řidiče, který byl při vědomí, se hasiči zaměřili na vytažení havarovaného peugeotu z kolejiště a naložení na vozidlo odtahové služby.
Oříškem však bylo nakolejení soupravy, nejprve zadních kol tramvaje. Zde pomohla hydraulická ruka Bizona, silné popruhy a řetězy. Když už se zdálo, že by se to mohlo povést, zaúřadoval jeden z kloubů tramvaje a zadní část se prověsila. Hasiči nad ní vyzráli systémem několika popruhů, které zabraňovaly dalšímu prohnutí a soupravu srovnávaly.
Ostravští hasiči zasahovali u nehody tří aut a srážky auta s tramvají
Po 19. hodině byla zadní náprava tramvaje na kolejích. Už za tmy hasiči začali s mnohem složitějším nakolejováním přední části tramvaje, kde má umístěnu mj. velmi těžkou pohonnou jednotku.
Ve spolupráci s pracovníky a všemožnou technikou Dopravního podniku Ostrava se podařilo celou tramvaj nakolejit krátce před půlnocí.