Hasiči zasahovali v dýchací technice a používali několik vodních proudů včetně zařízení COBRA, kterým prorazili plášť baterie kvůli jejímu ochlazování. Pomocí hydraulických rozpínáků hasiči vozidlo nadzvedli, aby se lépe dostali k baterii v podlaze. Chemici pražských hasičů měřili koncentrace škodlivin, které unikaly z garáže do ovzduší. Z toho důvodu byla Policií ČR uzavřena část ulice Bělehradská. Chemici také odebírali vzorky hasební vody k dalšímu zkoumání.
Po dvou hodinách byl požár uhašen a následovalo ochlazování baterie vozidla a příprava na jeho transport z podzemních garáží. To komplikoval systém výtahový systém na přepravu aut s ohledem na odpojení objektu od elektrické energie. Po připojení výtahu na záložní zdroj bylo vozidlo i za pomoci přepravních vozíků transportováno na komunikaci, kde bylo naloženo do speciálního kontejneru pro chlazení.
Po naložení automobilu bylo v kontejneru a stálého dohledu hasičů a kontroly termokamerou přepraveno na odstavné plochy Správy železnice, za asistence HZS SŽ. Vozidlo bude po nezbytnou dobu ve vodní lázni.
Příčinou vzniku požáru byla pravděpodobně technická závada, přesná příčina požáru je stále v šetření hasičských vyšetřovatelů. Škoda byla majitelem vozidla vyčíslena na milion korun.
Informoval Martin Kavka, tiskový mluvčí HZS hl.m.Prahy.