Zatímco na linku 150 bylo v průběhu loňského roku v Kraji Vysočina směřováno 17 839 hovorů, tak linka 112 byla o poznání vytíženější. Počet volání na tuto linku se v loňském roce vyšplhal na 105 552 hovorů. Oproti roku 2014 došlo k rapidnímu poklesu v počtu volání na obě linky, a to o 12 813 hovorů.
V roce 2015 se směny Krajského operačního a informačního střediska HZS Kraje Vysočina podílely na řešení 9473 mimořádných událostí a příjmu 123 391 tísňových volání směřujících na obě tísňové linky, tedy na 150 a 112.
Tísňovka bude mít narozeniny, slavit bude v celé Evropě
Operátoři linek tak přijali 338 hovorů denně. Zatímco na linku 150 bylo v průběhu loňského roku v Kraji Vysočina směřováno 17 839 hovorů, tak linka 112 byla o poznání vytíženější. Operátoři linky 112 jsou schopni odbavovat tísňové hovory nejen v češtině, ale i angličtině a němčině, v případě potřeby mají k dispozici softwarovou podporu i v dalších světových jazycích.